Stjerne inaktivStjerne inaktivStjerne inaktivStjerne inaktivStjerne inaktiv
 

Kend din behandling af handicappede gæster

Vores Guest Disbilly (c)  er en Mystery Guest-analysemetode udviklet af HandcapVenlig.dk, og som evaluerer og måler gæsternes oplevelse (forudbestilling, reservation, check-in, tjenester, check-out) fra dens forskellige perspektiver ved hjælp af en kvalitativ og kvantitativ tilgang. 

Ved du hvordan jeres virksomhed virker set ud fra gæsternes side. Det kan være at der ligger områder, som gør at I mister omsætning, hvor der blot skal ske nogle få ændringer for at få en ekstra omsætning.

Vi kan tilbyde jer, at gå undercover på jeres aktivitetssted for at finde ud af hvordan jeres ansatte tackler handicapforhold overfor jeres gæster.

Med vores Guest Disbully (c) har vi flere muligheder for dette, hvor vi kan tilbyde jer at teste fysiske og / eller skjulte handicaps. Dette kan ske på et tilfældigt tidspunkt uden at I kender dette eller udfra et aftalt tidspunkt. 

Som Guest Disbilly (c) har vi flere kombinationer vi kan tilbyde jer, hvor vi kan inddrage tjekket med eller uden hjælpemidler som eksempelvis kørestol, rollator eller albuestol, hvor der er voksen og / eller børn som deltager. 

Testområdet

Hvis der er nogle bestemte forhold I gerne vil have testet, så aftaler vi dette på forhånd. eller har vi en liste vi bruger. Et eksempel på dette kan være omkring fødevare om jeres ansatte kender til disse specielle behov nogle har angående fødevareallergi. 

Vi vejleder ikke kun om, hvordan man forbedrer processer og dermed gæstetilfredshed, men også om hvilke indtægtsproducerende handlinger, der direkte påvirker fortjenesten, skal udføres af medarbejdere og / eller af ejendommen (omkostninger ved mulighed).

Derfor vil du med Guest Disbilly (c) forsynes med en nøjagtig vurdering, der bestemmer styrker og svagheder ud fra:

  • (1) Kundeservice
    (2) jeres steds fysiske vilkår
    (3) Salgsproaktivitet - mulighedsomkostninger


Fordelene ved Guest Disbilly (c) er:

  • Det er objektiv; internt personale har en tendens til at blive selvtilfreds med nogle afvigelser, og de bliver "standard"
  • Det gør ansvarlig; personale ved, at når som helst og enhver kunne være en Mystery Guest, bruges det som et motivationsværktøj, giver det en nyttig ressource til ledelsen
  • Det konsoliderer standardisering; standard driftsprocedureanvendelse gennemgås
  • Det forbedrer driften; forbedrer processer og tjenester yderligere
  • Det bygger op den indre kultur
  • Det forbedrer gæstetilfredsheden
  • Det mindsker gæstens krav
  • Det skal bruges som medarbejderes motivationsværktøj
  • Det øger rentabiliteten