Stjerne inaktivStjerne inaktivStjerne inaktivStjerne inaktivStjerne inaktiv
 

Du vil gerne opnå at give dine gæster det perfekte værtskab, men hvad hvis der mangler lige prikken over i’et for at det bliver perfekt?

Du vil gerne opnå at give dine gæster det perfekte værtskab, men hvad hvis der mangler lige prikken over i’et for at det bliver perfekt?

Jeg har tidligere stået i sådanne situationer, hvor det udfra websiden på flere af de turismevirksomheder vi har besøgt, ikke var sådant.

Der manglede nemlig prikken over i’et, nogle gange har vi måtte tage hurtigt hjem med en stor skuffelse over at havde taget afsted til netop dette turismevirksomhed.

Det er ikke sjovt, når det er sådan for både de gæster der ankommer til turismestedet, men også for turismevirksomheden.

Gæsterne får en dårligt oplevelse og har ikke meget lyst til at komme igen, samtidig med at turismevirksomheden mister ikke alene gæsten der mangler det berømte prik over i’et, men også for turismevirksomheden. Virksomheden mister omsætning ikke bare alene denne ene gang men også fremover, hvis gæsten ikke kommer igen.

Men der er mulighed for at få sat prikken over i’et. Nemlig gode adgangsforhold både for fysisk handicappede men også for psykiske handicappede.

Tit er det ikke meget der skal til for at der er gode adgangsforhold, så det kan benyttes af gæster.

Med gode adgangsforhold vil du også kunne differentiere dig med dissse som et parameter i konkurrencen for at tiltrække gæster til netop din virksomhed, idet jeg ser igen og igen mange turismevirksomheder som ikke har gode adgangsforhold, og hvis der er så er det kun for personer med fysisk handicap og ikke for dem med psykisk handicap.

Jeg hedder Søren, og jeg hjælper nemlig virksomheder (især turismevirksomheder) med at udbygge den gode gæsteoplevelse med øget tilgængelighed både i den fysiske virksomhed med fysisk og psykisk tilgængelighed samt også webtilgængelighed, så de kan tiltrække ekstra potentielle kunder, som har et handicap, der ellers har afholdt dem til at være kunder i virksomheden grundet manglende tilgængelighedsforhold.

HVAD ANDRE SIGER:

? "Vi har haft besøg af Søren med henblik på at gennemgang af mulige forbedringer som kan forøge tilgængeligheden i vores B&B for gæster med gangbesvær mm. Søren var grundig i sin gennemgang og kom med forslag til flere prisoverkommelige forbedringer, som egentlig var indlysende når de først bliver påpeget. Ting man ikke tænker over eller ser til daglig. Vi glæder os til at påbegynde arbejde så endnu gæster får mulighed for at besøge os” - LB | indehaver af B&B

 

? "Det var en øjenåbner for os at have jer forbi. Der var flere ting som vi slet ikke havde set, da vi troede at det var helt i orden det vi havde af tilgængelighed overfor handicappede” - KJ. | direktør på turismested